Verhuizen - Reisverslag uit Skowhegan, Verenigde Staten van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Skowhegan, Verenigde Staten van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: LIS

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

14 November 2009 | Verenigde Staten, Skowhegan

En daar gaan we weer. Vlak voor Fiona (uit Jamaica) en Verena (uit Duitsland) aankomen, heeft ILEX een nieuwe verblijfplaats gevonden. Ik kan al meteen verhuizen naar een proper huisje, enkele straten verder. Het ziet er goed uit en er is nieuw materiaal (nieuwe flat screen TV, haha, ik kijk er bijna nooit naar, proper keukenmateriaal, micrgolfoven, toaster, enz.) Het is in orde, dat is al wat. Morgen installeer ik alles en probeer m'n kamer in orde te maken. Ik mag eerst kiezen, wegens slapen in kast gedurende afgelopen 3 maanden. Dus wederom verhuizen; de 4 de keer in enkele maanden tijd?

De eerste sneeuw is alweer weg. Het vriest 's nachts al wel de stenen uit de grond maar 't warmt nog genoeg op gedurende de dag om te kunnen spreken van koude winterdagen. Elke dag zonder sneeuw is een gewonnen dag, hier. We zullen er nog genoeg sneeuw zien.

Veel succes aan ons Hildje en de Joris, met hun nieuw boeleke dat ik pas zal zien als het al flink kan rondkruipen. En aan ons mama die een nieuw stuk heup ingeplant krijgt. Ik ben even weg en jullie doen zotte dingen. Ik dacht dat ik daar een alleenheerschappij op had. Maar OK, ik deel graag de gave op onozel toeren met jullie. Maak er wat van en vooral; doe rustig aan, laat het vliegen maar over aan Tant'Amerika.

Greetz
Aunty

Binnenkort vanuit de Lawton Street 15, Apartment 1, skowhegan, Maine, America.

:)

  • 14 November 2009 - 10:31

    Anita Hufkens:

    Hoi Liesbeth

    Alé, weeral inpakken, dus! Kies er maar een goei kamertje uit.

    Groetjes

  • 14 November 2009 - 11:41

    Rik:

    Deze keer de Room with a view kiezen...

  • 14 November 2009 - 14:56

    Vatje:

    I.p.v. 3de keer goede keer, in dit geval dan hopelijk 4de keer, goede keer!

    Zoen
    Vatje

  • 15 November 2009 - 08:21

    Mama:

    Hey Lis, dat worden geen pakjes deze kerstmis voor je. Telkens een ander adres dat kan ik niet meer onthouden. Veel plezier in je nieuwe huis en kamer...

  • 20 November 2009 - 09:16

    Wittekop:

    Joepie! een echte kamer! (en hopelijk geen "sauna-gevoel" meer)

    véél groetjes van de witte
    (en natuurlijk ook van de ridder)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Skowhegan

Liesbeth

De zotte kuren reizen altijd mee ... maar komen ook vaak weer terug!

Actief sinds 10 Juni 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 41435

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2008 - 14 Augustus 2009

Maine (ILEX)

30 Juni 2011 - 30 November -0001

Zweden

Landen bezocht: