En de winnaar is... - Reisverslag uit Skowhegan, Verenigde Staten van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu En de winnaar is... - Reisverslag uit Skowhegan, Verenigde Staten van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu

En de winnaar is...

Door: LIS

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

06 November 2009 | Verenigde Staten, Skowhegan

RIK GEERTS! Jawel, proficiat Rik, je zat er knal op. Vandaag viel de eerst sneeuw. (5 november 09) Een hele inch en een beetje meer. Er kan namelijk altijd een tandje bij. Dat geldt bv. ook voor Elfya en over een hele poos ook voor de nieuwste familietrots: Ferre.

Maar de Rik mag z'n tanden zetten in enkele bollekes chocolade. Even geduld nog tot de zon wederkeert, samen met LIS. Iets om naar uit te kijken...

De eerste snoepmand is hier al leeggeplunderd door m'n huisgenoten maar daar laat ik het niet bij. Zondag worden er stapels en stapels wafels gebakken voor alle collega's en iedereen die wenst te passeren. Er moet ook nog gedronken worden, een weekendding, op de nieuwe spruit.

Hildje, je foto met de kleine pigoe in je handen plopt nu constant op m'n scherm, ons Elfya moet even plaats maken...
Niet in mijn hart, nochtans, daar is plaats voor nog vele kleine pagadders. Laat maar komen die neefjes en nichtjes! Tant'Amerika is er klaar voor.

Dus ijsje aan Rik en felicitaties aan mama en papa Torfs en aan de kleine spruit die niet kon wachten op de sneeuw.

Gegroet
tant'amerika

• 06 November 2009 - 18:16

Rik:

Ha, ik dacht dat ik een date, of een joggingdate won. But I'll settle for icecream...