Salem, de heksenstad - Reisverslag uit Skowhegan, Verenigde Staten van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu Salem, de heksenstad - Reisverslag uit Skowhegan, Verenigde Staten van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu

Salem, de heksenstad

Door: LIS

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

18 Januari 2010 | Verenigde Staten, Skowhegan

Een allerbest nieuw jaar gewenst aan iedereen! Dat 2010 een goei jaarke mag worden voor jou, mij en alleman.

Ondertussen is het alweer half januari. Niet te geloven. Na de nieuwjaarsblizard heeft het niet meer gesneeuwd maar er wordt weer nieuw wit voorspeld voor volgende week. De stuwdam in Skowhegan is nog niet volledig bevroren maar het scheelt niet veel.

Vrijdag reden we (Verena en ikke) via Sarah (die met Anne mee reed) naar Middleboro. Daar was het verjaardagsfeestje van Arne. Tof om weer veel mensen van onze groep te zien. Zaterdag via Salem (de heksenstad) en Portsmouth (gegeten in Brätskellor) terug naar Skowhegan. Daar nog even bij Elijah (surprise birthdayparty) binnengestapt met Verena. Hij was zo stoned en zat dat het verbazend zal zijn als hij nog herinnert dat Verena een witte chocoladetaart bakte. Er was nog maar één collega van school en de rest van zijn vrienden begon ook een beetje high te worden, dus na een glaasje wijn stapten we weer naar huis. Maffen en vandaag veel klusjes gedaan.

Morgen is het Luther Kings day maar ik heb geen vrij. De school is wel gesloten maar ik werk in de unit. Extra vroeg opstaan maar ook uurtje vroeger naar huis dan. Dinsdag weer school.

Ik heb een lijst gemaakt van alles wat we nog moeten doen. Er staan meer dan 25 dingen op de lijst dus dat wordt méér dan één per week te doen!

We zullen er dan maar werk van maken.

Groeten thuis!
Liesbeth

• 22 Januari 2010 - 18:38

Rik:

A witch from Salem's lot en een zot feestje wat wil je nog meer?

Toch bedankt om geen sneeuw meer te sturen.

R.