weer ANDER ADRES - Reisverslag uit Skowhegan, Verenigde Staten van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu weer ANDER ADRES - Reisverslag uit Skowhegan, Verenigde Staten van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu

weer ANDER ADRES

Door: LIS

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

18 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Skowhegan

Hello gentlemen and ladies

Jepperdejep, wat hoor ik net. Ons kasteeltje is verkocht en waarschijnlijk is de verhuis naar North Avenue (slechts één gaspedaalduw verder) voor half september. Het is een huisje voor 3 en we zijn met 4 dus er zullen er twee op één kamer liggen... Straks uitvechten. Bye bye 'castle'. Het is wel een rompslomp (weekend alle meubels en materiaal verhuizen) maar aangezien m'n ijskast niet sluit zonder stoel ervoor en er overal vieze tapijten liggen, vind ik het niet zo erg. Nu hebben we wel bijna allen een eigen badkamer en dat zal nu gedaan zijn. Dag eigen keukentje... dag grote garage... dag gepoetst huisje. Soit, we bakken er wel wat van. Trouwens, ik denk dat we geen keuze hebben. Mogelijk is er nadien weer een nieuw huis waar er 2 naartoe moeten.

Maar voorlopig mag je gerust brieven enz. sturen naar
Liesbeth Smets
10 east leavitt street
Skowhegan, ME 04976
USA

:)

Ondertussen is het hier 95 graden fahrenheit (zoek maar op). Deze nacht ben ik gewoon weer opgestaan wegens zweetbuffelallures en met kussen en laken in veranda gaan liggen. Ramen open en deze morgen natuurlijk wakker van de kou. Maar dat wordt hetzelfde verhaal voor vandaag. Regen wordt verwacht tegen einde van de week...

Het werk is vaak saai omdat we nog geen 'full staff' zijn. Stephanie en ik lopen erbij te lummelen zonder iets te mogen doen. Stiekem pak ik toch klein mannen mee om hun drinkbus of help ze met toilet of schoolwerk. Anders niet te doen. De training is pas 8 september (tot de 17de) en daarna mogen we pas echt werken. Vandaag weer met Ethan -schopjongen van de eerste dag- en hij had weer z'n kuren. Plots schoppen en slaan naar z'n begeleidster omdat een andere jongen uit z'n dak ging.

Ik ken toch al wel de helft van de regels en studeer ook alle speelgoedjes enzo vanbuiten. Ook de veelgebruikte codewoorden enz. 's Avonds is het dan studeren voor het rijbewijs.

Eergisteren vond ik een meer vlakbij om in te zwemmen, meteen ook ingeplonst. Verder is er een gratis 'gym-achtig iets' dat in de winter zeker handig zal wezen.

Beren of elanden blijven -voorlopig- uit de buurt. Vreemde vogels daarentegen...

Dit weekend houden 2 ilexers in Rhode Island hun verjaardagsfeest. Misschien met z'n allen daarheen?

We will GO WITH THE FLOW
Puffin

  • 18 Augustus 2009 - 22:28

    Mama:

    Ja, als je op een blog zit "waarbenjij.nu dan moet je natuurlijk elke maand verhuizen...
    Zolang je maar laat weten waar je zit kunnen we groetjes doen...

  • 19 Augustus 2009 - 06:51

    M.:

    ijsjes eten dan maar...

  • 19 Augustus 2009 - 12:59

    Hildje & Uk:

    Hela Lis,

    Wel stom van verhuis, maar langs andere kant als je er dan iets proper voor in de plaats krijgt...
    Hier ook zweten en puffen... Vandaag 33°Celsius, ik weet niet wat dat is in Fahrenheit :-)

    Breien is altijd een oplossing tegen de verveling en tegen de koude die zal komen!

    groetjes van ons!

  • 19 Augustus 2009 - 17:31

    Hilde:

    Hoi Liesbeth!
    Wat leuk dat we waarbenjij-vriendjes zijn geworden! Wat schrijf je leuke verhalen hier! :)
    Wat gek dat jullie nu al moeten verhuizen en qua ruimte klinkt het niet echt als een verbetering..

    Jullie gaan waarschijnlijk zaterdag ook richting Rhode Island? Ik ook! :) Tot dan misschien!

  • 26 Augustus 2009 - 08:48

    Anita:

    Hey Liesbeth
    Na jouw mailtje ben ik direct naar je blog gegaan en heb ik je reisverslagen gelezen! Kei tof! Geniet van je VS-avontuur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Skowhegan

Liesbeth

De zotte kuren reizen altijd mee ... maar komen ook vaak weer terug!

Actief sinds 10 Juni 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 41490

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2008 - 14 Augustus 2009

Maine (ILEX)

30 Juni 2011 - 30 November -0001

Zweden

Landen bezocht: