Portland - Reisverslag uit Skowhegan, Verenigde Staten van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu Portland - Reisverslag uit Skowhegan, Verenigde Staten van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu

Portland

Door: LIS

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

12 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Skowhegan

Jepperdejep.

Na twee dagen poetsen waren we het al grondig beu in ons 'kasteel' dus trokken we zondag met 5 meiden in per car naar Portland. Als je bedenkt dat Nathalie aan het stuur zat en je ook nog weet dat Nathalie een duitse is, kan je begrijpen dat we er niet lang over deden. De enorm trage minimumsnelheid (65 miles per uur) werd door heel de interstate genegeerd maar Nathalie was wel the queen of the road. En wij maar wuiven naar de militairen :)

Na duizende voorbijflitsende dennenbomen vonden we kreeftenland in blakende zon. Het is goed dat de visgeur niet op foto's pakt. De ijsjes (kies je smaak, kies je toegevoegde koeken, crumbels, sprinkels, saus, eetbaar potje, ...) waren verschrikkelijk amerikaans en verschrikkelijk lekker. Dieetgericht best niet iets voor elke dag; we konden er tot de avond op teren.

Een mooie vuurtoren hebben ze er ook en dat met de klinkende naam CAP ELIZABETH. Hoera, op de juiste plaats beland. Walviskijken is iets voor binnenkort (misschien tijdens de oriëntatieweek die ik daar in september moet volgen met Stephanie)...

Kreeften zijn voor later maar we weten ze al zitten.

Puffin.

• 12 Augustus 2009 - 08:49

Konijn:

Vooral op het ijs ben ik jaloers.

• 12 Augustus 2009 - 14:09

M.:

Ook geen puffins op Cap Elizabeth?