in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu

in Dublin

Door: LIS

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

02 Augustus 2009 | Ierland, Dublin

Een goede morgen

het heeft nog maar drie keer geregend in drie uur dus ja, ik zit in Ierland. Dublin it is. Zacht beddeke gehad en fris doucheke. Met andere woorden: paraat om sebiet uren en uren boven de Atlantische Oceaan te zweven om dat maar 'twee uur later' in Boston te arriveren.

Ik kijk al uit naar het arriveren (en bagage bij de hand). Dan is alles in orde. Hopelijk...

Nu nog een boterhammeke met kaas en dan zal 't wel lukken.

Puffin the muffin.

• 02 Augustus 2009 - 08:05

Mama:

Hé, Puffin doe je best!!! Veel vliegplezier.

• 02 Augustus 2009 - 08:27

Rik:

Ha, ik wou al schrijven dat je je site wat beter moest onderhouden.

Succes!

• 03 Augustus 2009 - 14:47

Hildje:

pfieuw, zal jij blij zijn dat dat vliegen achter de rug is. En nu, op zoek naar Puffins!