29 en nog niet weg... - Reisverslag uit Herentals, België van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu 29 en nog niet weg... - Reisverslag uit Herentals, België van Liesbeth Smets - WaarBenJij.nu

29 en nog niet weg...

Door: LIS

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

17 Juli 2009 | België, Herentals

Hey

sinds enkele dagen ben ik een 29ster en volgens de officiële vrouwenwetten blijft dat zo tot ik van 't straat ben (dat wordt nog vaak 29 vieren dan.)

Ondertussen is de vlucht geannuleerd waardoor ik al op 1 augustus naar Dublin vertrek. Daar in een hotel met Stéphanie verblijven (en nog eens naar Molly Malone gaan zien). Op 2 augustus is 't dan lange vliegtocht naar Boston. Nu nog de nieuwe vluchtmail krijgen... Air Lingus, komaan!

Het visum zou op weg zijn, EINDELIJK. Er zijn 100 papieren voor ingevuld en vingerafdrukken, gekke foto's en postpakken, wachtrijen, stempels en handtekeningen voorafgegaan.

De koffer is al half gepakt en er is nog plaats voor wat fotootjes voor aan de Hildjesmobiel. Wil je dus mee naar de States? Bezorg me dan je foto.

Dollars zijn precies speelgoedgeld. Zo klein en fragiel. Merci mama om ze te halen (en ook voor al de rest. Je hebt weeral een zoveelste ijsje dubbel en dik verdiend!)

Over ijsjes gesproken; wat een volk op het ijsjesfestijn! Merci om allemaal te komen genieten van een Speculaas delirium, Choco royal of Coupe Amerika. Er is nog wat room en 'sigaretjes' over. Nog een rondje?

TELEFONEREN moet je vooral NIET doen, aangezien ik mijn GSM (ja ijskast met antenne) niet meeneem. Wat je wél kan doen is een 'headset' kopen -in de Colruyt voor €5,99- waarmee je via Skype (gratis dowloaden in enkele minuutjes) met mij kan bellen via internet en dat volledig GRATIS. (niet vergeten je headset dan op je kop te zetten en ik je PC te pluggen) Nu ginds nog een internetverbinding zien te versieren.

Nog efkes live hier in België maar dra in de States. 't Zal rap genoeg weer augustus zijn!

Allemaal een goei vakantie en voor de KSJ-mannenekes een Maffiakaal super kamp!

Lovely greetings.

• 18 Juli 2009 - 07:58

Tinypiny:

Olé, gevonden :-)
    Alvast héél veel plezier daar in de States, en natuurlijk kom ik hier regelmatig wel eens piepen om uw avonturen te volgen ;-)

• 18 Juli 2009 - 15:59

Tommie:

Als je een Amerikaan mee naar huis brengt kan je volgend jaar 30 worden.

gnagnagna...

• 20 Juli 2009 - 17:29

Vatje:

yo,

hier alles reeds in bereidheid gebracht ... ons oortjes marcheren, de webcam ook! Ready to communicate with the American Girl!